Tisztelt
Szülők , kedves Gyerekek !
Minden osztálynak létrehoztunk
egy facebook csoportot és
ott
valamint
itt az iskola honlapján lehet
folyamatosan elérni a
tananyagokat , feladatokat ! A tavaszi munkarendet követjük most is , amikor digitális oktatás lesz a tanévben itt is elérhetőek lesznek a tananyagok ! A friss anyagok mindig a lap tetején olvashatók ! Amennyiben kérdésük , kérdésetek van, kérjük e-mailben tegyék , tegyétek fel azt: daranyiskola@gmail.com , vagy a csgeza4@gmail.com e-mail címeken. Minden fontos információt meg fogunk osztani Önökkel itt a honlapunkon! |
Előző hetek
anyagai |
2020.11.10.- 2020.12.02-ig |
Aktuális
anyagok |
2021.02.11.
- Matematika: A
mai napon a fejszámolást kell gyakorolnotok! (Ez a
feladat könnyű lesz, mert már sokat gyakoroltuk! Vékony
Matematika: 36./24. Ennél
a feladatnál tessék odafigyelni a műveletekre
vízszintesen és függőlegesen is! |
2021.02.10.
Jó
reggelt! https://youtu.be/T5Xhq5uodmg |
2021.02.11.
- Jó Reggelt! Sziasztok!
A digitális munkarend utolsó napjához érkeztünk. 2021.
02.11.(olvasás) Nagy
fehér munkafüzet: 11. oldal/3.,4. 12.oldal/2. |
2021.02.10.
- szerda (Matematika) Ma
a fejszámolást fogjátok gyakorolni! Feladat:
Vékony Matematika: 36. oldal/22. Ennél
a feladatnál figyelj arra, hogy a kerek 100-asból,
ha elveszed a kerek 10-est, mindig tudni kell, hogy
az adott kerek 100-asnak melyik a kisebb kerek
100-as számszomszédja. A
2. oszlopnál először vedd el a 100-asból a 100-ast,
majd a 10-esből a 10-est! |
2021.02.10.
- Tisztelt
Szülők! A Kormány
járványügyi készültségi időszak védelmi
intézkedéseiről szóló 431/2020. (IX. 18.) Korm.
rendelete alapján 2020. október 1-jétől a gyermekek
testhőmérséklete iskolába érkezéskor a bejáratnál
érintés nélküli hőmérővel megmérésre kerül. Ha a gyermek
testhőmérséklete meghaladja az országos tisztiorvos
által meghatározott mértéket, a többi gyermektől,
illetve tanulótól el kell különíteni, és erről a
szülőt vagy a törvényes képviselőt távközlési eszköz
útján haladéktalanul tájékoztatni kell. Az a gyermek,
tanuló, aki bármilyen betegség miatt otthon maradt,
a háziorvos, a kezelőorvos igazolásával vagy kórházi
zárójelentéssel mehet újra az intézménybe. Hatósági
házi karantén esetén a járványügyi hatóság által
kiadott, a járványügyi hatósági megfigyelést feloldó
határozatot szükséges felmutatni. 5. § Az
intézmény területére a) az ott
foglalkoztatott személyen, b) az ott
szükséges karbantartási, illetve javítási munkát
végző személyen, c) a
jogszabályon alapuló kötelezettség teljesítése
céljából érkezőn, d) a gyermeken,
illetve a tanulón és e) a gyermeket,
illetve a tanulót – a (2) bekezdés szerint – kísérő
nagykorú személyen kívül más személy nem léphet be. (2) Ha a
gyermeket, illetve a tanulót az intézménybe kísérő
vagy onnan hazakísérő egy fő nagykorú személy orvosi
maszkot, munkavédelmi maszkot, illetve textil vagy
más anyagból készült maszkot (a továbbiakban együtt:
maszk) olyan módon viselni, hogy az az orrot és a
szájat folyamatosan elfedje, az intézmény területére
a testhőmérséklet-mérési pontig beléphet.” Mivel
intézményünkben ez közvetlenül az iskolába történő
belépést követően valósul meg, így szülő, kísérő
csak a bejáratig kísérheti a gyermeket. Ha
osztályfőnökkel vagy pedagógussal szeretnének
beszélni, azt szíveskedjenek telefonon, vagy a
messenger alkalmazáson keresztül megtenni! |
2021.02.10.
Jó
reggelt! Küldöm
a mai tesi anyagot, próbáljátok meg végig csinálni Szép
napot nektek! Vivi néni |
2021.02.09
Jó Reggelt! Sziasztok! Jöjjenek
a mai feladatok: Olvasás: Gyakoroljátok
a hangos olvasást a "Rigócsőr király" c. olvasmányon
keresztül (Olvasókönyv:84.-89.o.) Ezt
a 6 oldalt oszd be két napra, nem kell elolvasni ma
az egészet. Szorgalmi
feladat: A bekezdések kérdéseire aláhúzással
válaszolj! Fontos,
hogy mindennap olvass egy kicsit, mert a suliban
hamarosan sor kerül a hangos olvasás felmérésére! Szép
Napot! Jó
Olvasást Kívánok! |
2021.02.09
(kedd) Nyelvtan:
A tegnapi videók segítségével továbbra is a köznév
és a tulajdonnév megkülönböztetését kell
gyakorolnotok! Munkafüzet:
38./2., 39./4. Ismételjétek
a tankönyv 39. oldalán a köznévre és a tulajdonnévre
vonatkozó szabályt! |
2021.02.09
Matematika: Gyakoroljátok
az írásbeli összeadást a Vékony Matematika 37. oldal
3-as a.) feladaton keresztül! A
FÜZETBEN DOLGOZZ! A TANULT MÓDON ÍRD LE AZ ÖSSZEADÁS
TAGJAIT EGYMÁS ALÁ, ADD ÖSSZE A SZÁMOKAT ALULRÓL
FELFELÉ, AZ EGYES HELYIÉRTÉKTŐL A SZÁZAS FELÉ
HALADVA(JOBBRÓL BALRA)! Itt 6 műveletet kell
kiszámolni! |
2021.02.09
(kedd) Ének-zene: Az
énekhez küldök egy segédvideót. Hallgassátok a
dalokat ének, illetve fuvola előadásban és ti is
énekeljétek otthon a dalokat! https://www.facebook.com/brigitta.horvath.180/videos/3664048240348690 |
2021.02.09
(kedd) Erkölcstan:
(Szandi, Viktor, Bálint) A
mai óra témája az "Konfliktuskezelés, a konfliktusok
kezelésének lehetséges formái" Okostelefonon
keresztül készítsd el a következő feladatot! |
2021.02.09
– HITTAN - Kedves gyerekek! A
katolikus hittanosoknak üzenném, hogy mivel nincs
tanítás az iskolában és továbbra sem tudok veletek
találkozni, ezért a következő heti hittanra írjátok
le nekem egy lapra (vagy ha van, akkor a hittan
füzetbe) néhány mondatban, hogy miért jártok
hittanra? Mi volt az oka annak, hogy a katolikus
hittant választottátok? Köszönöm
előre is a válaszaitokat! Bízva
a jövő heti találkozásban, mindenkinek minden jót
kívánok: Bertold bácsi |
2021.02.08.
Jó Reggelt
3. osztály! A
mai feladatok a következők: 2021.
02.07.(olvasás): A
múlt heti hosszú olvasmányt gyakoroljátok! Olvasókönyv:76-82.
oldal:"Virító Pál" c. olvasmány Brigi
néni |
2021.02.08.
(nyelvtan) Tananyag:A
főnév fajtái:A köznév és a tulajdonnév Nyelvtan
tankönyv: 39. oldal, sárga bekeretezett szabály
elolvasása és tanulása Nyelvtan
munkafüzet (kék és narancssárga) 38./1. a., b. 39./3.a.,b. Ehhez
a témához készítettem két segédvideót, azt
hallgassátok meg! Valamint még egy segédvideót be
fogok linkelni, ami segíthet a megértésben! Segédvideók a nyelvtanhoz
: https://www.facebook.com/brigitta.horvath.180/videos/3661582000595314 https://www.facebook.com/brigitta.horvath.180/videos/3661623580591156 |
2021.02.08.
(fejlesztő) Gyakoroljátok
a köznevek és a tulajdonnevek megkülönböztetését!
(Ezt visszaküldeni nem kell!) |
2021.02.08.
Cigány népismeret Betyár volt-e cigány Jóska? - Hallgassátok meg az alábbi mesét https://www.youtube.com/watch?v=SLQIf2YHWOc&t=6s és rajzoljátok le a kedvenc részletet a meséből! Vigyázzatok magatokra! Breszkovics József |
2021.02.08.
Jó
reggelt! Küldöm
a mai tesi anyagot, próbáljátok meg végig csinálni Szép napot nektek! Vivi néni |
2021.02.05.
Jó Reggelt 3.osztaly! A
mai feladatok a következők: 2021.
02.05.(fogalmazás) Fogalmazás
munkafüzet 13. old./7. Korábban
a mondatok tartalmi kapcsolatáról tanultunk, írj az
összetartozó képekről egymáshoz kapcsolódó
mondatokat! |
2021.02.05.
( matematika) Az
írásbeli műveleteket már sokat gyakoroltátok a
héten, ma a fejszámolást kell ismételnetek! Feladat:
Vékony Matematika: 3./25. Figyelj,
és emlékezz vissza, hogyan adod hozzá a kerek
100-ashoz a kerek 100-ast,kerek 10-eshez, a kérek
10-est! |
2021.02.05.
(rajz) A
mai rajzórán a farsangi időszaknak megfelelően egy
álomjelmezt kell megterveznetek. Belinkelek
ide majd egy weboldalt, ahol találtok majd
ötleteket! Gondolkodj
el, minek öltöznél be szívesen farsangkor, és
rajzold le. Aki
az önarcképét még nem készítette el, legyen szíves
azt is küldje, mert majd szeretném, ha az osztályba
ki tudnánk tenni őket! Jó
Munkát! |
2021.02.04. Jó Reggelt 3.osztály! Mai
olvasás feladat a kis piros Játékváros munkafüzetben
lesz, hiszen tudjátok, a csütörtök munkafüzetes nap. 3
kisebb feladatot kell megoldanotok. 19.
oldal 3-as feladat (pótolni kell a hiányzó betűket
/ly, s, m/) 21.
oldal lap teteje, nem számozott feladat. Itt a
mondat mellé oda kell írni a megfelelő szót. 21./3.
Ki kell egészíteni a mondatokat. Mivel nevekkel kell
kiegészíteni, mindig NAGY KEZDŐBETŰT ÍRJ! Jó
Munkát Kívánok! |
2021.02.04. (matematika) Feladat:
Vékony Matematika: 38. oldal, 5-ös feladat Itt
téglalapokban összeadásokat látsz. Ki
kell számolnod ÍRÁSBAN (NEM FEJBEN) az összeadások
eredményét, azt le is kell írni, az üres
négyzetrácsos részre, ami ott van neked. Leírod
egymás alá a számokat, ahogy órán is csináltuk,
utána az eredményeket a téglalapok fölé írod, és az
egyenlőket összekötöd, és egyforma színnel
kiszínezed! Ügyesek
Legyetek! |
2021.02.04(ének-zene) Tananyag:
Egy boszorka van.... Hallgasd meg a dalt, majd készíts a boszorkáról, vagy a fiairól egy rajzot! |
2021.02.04. (fejlesztő) A
következő feladatban szinonimákat kell keresni. Szinonima
jelentése=ugyanaz a szó Ezt a telefonodon keresztül csináld meg, visszaküldeni nem kell! https://www.wordwall.net/resource/396531/szinon%c3%adm%c3%a1k |
2021.02.03.
Tisztelt Szülők! A
digitális munkarend 2021. február 2.-ától (keddtől)
2021.február 11. (csütörökig) tart. 2021.
február 12. (péntek) tanítás nélküli munkanap Hagyományos
iskolai keretek között az első tanítási nap: 2021.
február 15. (hétfő) Köszönöm
az együttműködésüket! Minden jót Kívánok!
Vigyázzanak Magukra! |
2021.
02.03. Matematika Továbbra
is gyakoroljátok az írásbeli műveleteket! Ma
az írásbeli összeadással kell foglalkoznotok! Feladat:
Vékony Matematika: 41. oldal/16. Ne
feledkezzetek meg az 1 továbbvételéről a
feladatokban! |
2021. 02.03. (Rajz) Egy lapra vagy
egy füzetbe készítsd el a saját önarcképedet! Várom a szép
portrékat! |
2021. 02. 03.
(technika) Összegyűjtöttem nektek néhány képet a busó
álarcokról! Ezeket nézzétek meg, és ha újra a
suliban leszünk, készítünk ilyen álarcokat közösen!
|
2021.02.03. Katolikus hittanár
bemutatkozása |
2021. 02. 03.
Nézzétek
meg ezt a videót a Mohácsi Busójárásról! |
2021. 02.03.
(környezetismeret) Ezeket
a feladatokat a telefonon keresztül oldd meg!
Visszaküldeni nem kell! A
múlt héten az "Ilyen vagyok" témakörben, a belső
tulajdonságokkal foglalkoztunk, erre vonatkozik a
következő 2 feladat! A
külső tulajdonságok arra vonatkoznak milyen az ember
külseje, (magas, szőke, vékony stb.), a belső
tulajdonságok pedig arra, milyen az ember természete
(okos, segítőkész, humoros stb.) |
2021. 02. 03. Jó Reggelt 3. osztály! Küldöm a mai
feladatokat! Délután 4 óráig
van lehetőségetek visszaküldeni! Jó Munkát! |
2021. 02. 02.
Belinkelem
ide azt a segédvideót, amit Viki néni már bemásolt a
matek feladat alá. Ha valaki elbizonytalanodik a
számolásban ez segít. |
Az elmúlt időszakban az írásbeli műveletekkel
foglalkoztunk! A mai napon az írásbeli kivonást kell
gyakorolnotok! Számoljunk:
42./5. a., b., c. |
2021.
02.02. (Olvasás): Tananyag:
Virító Pál c. olvasmány elolvasása és feldolgozása
(Olvasókönyv: 76.-78. oldal) Mivel
ez megint csak egy nagyobb terjedelmű olvasmány, ma
csak az első felét dolgozzátok fel, ahogy órán is
csináljuk. Olvasd
el először egyben az egészet, majd bekezdésenként. A
bekezdés alatti kérdésre, húzd alá a választ a
szövegben! |
2021. 02. 02. (erkölcstan) /Szandi, Viktor,
Bálint/-ezt csak nektek kell elkészíteni! Az óra témája: Barátok
közötti hasonlóságok és különbségek. Válaszd ki az egyik
barátodat az osztályból és írd le, mi az, amiben
hasonlítotok egymásra és mi az amiben különböztök
egymástól! Ezt fogalmazd meg 5
mondatban! 2021. 02. 02. (erkölcstan) /Szandi, Viktor,
Bálint/-ezt csak nektek kell elkészíteni! Az óra témája: Barátok
közötti hasonlóságok és különbségek. Válaszd ki az egyik
barátodat az osztályból és írd le, mi az, amiben
hasonlítotok egymásra és mi az amiben különböztök
egymástól! Ezt fogalmazd meg 5
mondatban! |
2021. 02. 02.
(ének-zene) Hallgasd meg
többször a "Faragószék nótája...." kezdetű dalt,
és arról a részről, ami a legjobban tetszett,
készíts egy rajzot! |
2021.
02.02. (nyelvtan) Az
elmúlt órán a főnévvel foglalkoztunk. Olvasd
el és tanuld meg milyen szófaj a főnév. (Nyelvtan
tankönyv /világoskék/ 36. oldal lap alja, sárga
bekeretezett rész. (Ahol a baglyot látod.) A
FŐNÉV OLYAN SZÓFAJ, AMELLYEL ÉLŐLÉNYEKET, TÁRGYAKAT
VAGY GONDOLATI DOLGOKAT NEVEZÜNK MEG. KÉRDÉSE:
KI?/MI?, KIK?/MIK? Nézd
meg, hallgasd meg ezt a videót a főnevekről! |
2021.
02.02. Jó Reggelt! A mai
nap megkezditek az önálló tanulást újra! A
NAPI FELADATOKAT AZNAP DÉLUTÁN 4-IG KELL
VISSZAKÜLDENI! Kérem,
hogy
vegyétek komolyan, hiszen megint csak nem tanítási
szünetről van szó. Küldöm
a
mai feladatokat! Ügyesek
legyetek! |